loading...
پاتـــوق تفریحــــــی بلکــــ فـــــــان
..::::...::: Welcome to Black Fun :::...:::::..


به سایت بلکــ فــــان خوش اومدید
لحظا خوشی رو برای شما آرزو مندیم
...................................
برای تماس با مدیریت با آی دی زیر در تماس باشید

                                                               Reza



شماره پیامک سایت:

09380567786

پیامک های ارسالی شما با نام خودتان

در سایت ارائه می شود






تبلیغات


آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 528 پنجشنبه 13 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده ماشین مسابقه ای تیکی کارت Tiki Kart 3D - بازی زیبای که برای شما قرار داده ایم یک بازی فوق العاده سرگرم کننده ماشین های مسابقه ای است. این بازیسبکی مثل کراش ماشینی دارد و از جذابیت بالایی هم برخوردار است.  بازی مسابقه ای بسیار بزرگ میباشد دارای برخورد فیزیکی ، حوادث , سوانح , آتش و همچنین شما میتوانید عکس هایی از بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
برخی ازویژگی های بازی:
-- 8 ماشین آلات
-- 15 آهنگ
-- موشک
-- معادن
-- گوی اتیشی
-- نفت ، لکه
-- مهم تار
-- چشمه
  -- سه سطح دشواری
-- 
هر بازیکن دارای محارت شخصی خود است


ADMIN بازدید : 617 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)


دانلود بازی The Settlers HD v1.1.9 برای گوشی های دارای سیستم عامل : سیمبیان 3 , آندروید که می توانید با دانلود و نصب این بازی نهایت گرافیک و داستان یک بازی استراتژی را در گوشی خود تجربه کنید.
اگر تا سال پیش حرف از بازی های استراتژیکی می آمد بدون شک ذهن ما به سمت کامپیوتر می رفت هر چند که در گوشی های موبایل نیز بازی استراتژیکی بود اما نه به زیبایی بازی های موجود در کامپیوتر که امروزه بازی تحت عنوان The Settlers HD برای دو سیستم عامل محبوب موبایل یعنی Symbian 3 و Android  با داستان بسیار طولانی و گرافیکی فوق العاده بالا ارائه شده است.
داستان بازی نیز از این قرار است که شما باید خانه بسازید شهری را مدیریت کنید وکارگر و نیرو جمع نمایید به انها حقوق دهید و در نهایت یک ارتش تشکیل دهید تا در برابر حملات دشمنان به شهر خود محافظت نمایید.و یا به شهرهای دیگر حمله نمایید و کشور خود را توسعه دهید

.

ADMIN بازدید : 509 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده از رشته ورزشی موتور کراس Moto X Mayhem - بازی زیبایی که برای شما تدارک دیده ایمیکی از قوی ترین و واقعی ترین شبیه ساز های رقابت موتور کراس و موتور های پرشیبرای گوشی های سیمبیان 3 آندروید و ای او اس میباشد که سایت یک موبایل برای شما بازدید کنندگان آماده دانلود کرده و همچنین میتوانید عکس هایی از بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید
توجه : برای نصب بازی در براای گوشی های سیمبیان  3 باید ورژن قبلی را  پاک کرد ورژن جدید سازگار با ورژن قبلی نیست

 

ADMIN بازدید : 985 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود بازی زیبا و حرفه ای کانتر استریک ورژن جدید Counter Strike 1.7 - بازی زیبای کانتر یکی ازمعروف ترین بازی های تیراندازی وحرفه ای انلاین است برای گوشی هابی اندروید پروزه این بازی زیبا به سرعت در حال توسعه است و این ورژن دارای نقشه ها وروبات های ویژه است این بازی قابلبت اپدیت را نیز برای کابران خود دارد . کنترل این بازی کمی دشوار است که شما میتوانید با استفاده از کیبرد گیم از این جاgamekeyboard_1_1_3.apk این مشکل را نیز حل کنید.
توجه : این بازی در دو ورژن برای گوشی های آندروید عرضه شده است یک برای گوشی های که دارای پردازنده ARMv7 میباشد که و دیگری برای گوشی های دارای پردازنده ARMv6 که شما میتوانید در ادامه مطلب با توجه به پردازنده کنسول خود دانلود کنید.
لیست گوشی های داری َprocessors ARMv7 برروی نام پردازنده کلیک کنید

لیست گوشی های داری َprocessors ARMv6 برروی نام پردازنده کلیک کنید


ADMIN بازدید : 500 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود فصلی جدید از پرندگان عصبانی بنام Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0 - در اغاز سال نو سال اژدها پرندگان عصبانی مشغول به شادی کردن و واتش بازی هستن که خوک ها به انبار تخم مرغ های انها حمله میکنند و تخم مرغهای انها را میدزدند و پرندگان عصبانی در این فصل از عقاب ها کمک میگیرند عقاب بزرگ تبدیل به یک اژدها وحشتناک توانا میشوند برای کمک به شما ! پس دانلود کنید و از این باز زیبا لذت ببرید.

دانلود بازی پرندگان عصبانی Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0 فصل جدید سال اژدها برای گوشی های آندروید,ایفون,ایپاد + ایپد

ADMIN بازدید : 602 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود بازی زیبا و جالب برای گوشی های اندروید مسابقات با گرافیک بالای موتور کراس SupaSupaCross- بازی زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم یک بازی سرگرم کننده و با گرافیک بالا میباشد که شما مجذوبخود میکند شما در اینبازی دست به رقابت با موتور کراس در پیست های خاکی معروف دنیا میزنید و دنبال کسب امتیاز تمامی رقابتها و کاپ های طلا هستید همچنین شما میتوانید عکس هایی از بازی را در ادامه مطلب ببینید.

 

 

Link Box
 

لینکــــــــــ بــــــــــــــــاکس

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,234
  • بازدید ماه : 821
  • بازدید سال : 24,729
  • بازدید کلی : 308,144